decembrie9 , 2023

    ZBB

    Similare

    Coca Cola de sărbători 2023 – The World Needs More Santas

    „The World Needs More Santas” este campania pentru Crăciun...

    Topul brandurilor românești în 2023

    Cel mai așteptat top al brandurilor românești, realizat de...

    Muzica inspiră. Inspirație pentru muzicieni prin Concursul Internațional “REMEMBER ENESCU”

    Sâmbătă au fost desemnați, la Timișoara, câștigătorii Concursului Internațional...

    Share

    Zero Based Budgeting (ZBB) este o metodă de planificare a bugetului de marketing care presupune evaluarea tuturor activităților și cheltuielilor de marketing în mod independent, fără a partaja de la un an la altul aceleași sume de bani. Acest lucru înseamnă că toate cheltuielile de marketing sunt justificate și evaluate pentru a vedea dacă sunt necesare și dacă vor aduce rezultatele așteptate.

    ZBB se concentrează pe obținerea de rezultate maxime din fiecare dolar cheltuit și poate ajuta o companie să-și optimizeze eficiența și să-și atingă obiectivele de marketing mai rapid și mai eficient.

    Articolul este generat de AI

    Publicitate

    Articolul precedent
    Articolul următor