aprilie23 , 2024

    Viitorul retailului, la Retail Revolution

    Similare

    Share

    Industria de retail se află într-o continuă transformare, iar provocările sunt mai complexe ca niciodată. De la modificările rapide în comportamentul consumatorilor până la presiunea constantă de a inova și a rămâne competitivi, profesioniștii din retail se confruntă cu un mediu de afaceri în continuă evoluție.  Dar fiecare provocare aduce și o oportunitate. În cadrul conferinței Retail Revolution, organizată de revista Biz pe 11 aprilie, la Grand Hotel București, participanții au ocazia să descopere cele mai recente tendințe, soluții și strategii care vor oferi o cale de a naviga cu succes prin aceste vremuri pentru a propulsa afacerile către succes.

    Speakerii de top vor dezvălui cele mai noi cercetări, analize și perspective în domeniul retailului, oferind o înțelegere profundă a celor mai recente tendințe și provocări. Printre invitații confirmați se află Oana Lungu, Director Executiv Departamentul de Achiziții Kaufland România, Valer Hancaş, Directorul de comunicare Kaufland România, Valentina Vesler, Director de Comunicare & PR Valvis Holding, Radu Savopol, Co-Fondator 5 to go și Președinte HORA, Alexandra Laeș, Head of Groceries Glovo, Maia Novolan, CEO Syscom Digital, Cristian Tudor, CEO Ultragreens, Corina Cimpoca, Fondatoare MKOR,  Dan Marc, Fondator & CEO Footprints AI, Adina Mugescu, fondatoare Beer Institute și Anamaria Băjan, Business Development Director Cris-Tim Family Holding. 

    Evenimentul va fi prezentat de Toader Păun.

    Retail Revolution oferă pe lângă doza concentrată de informație aplicată și oportunități excelente de networking cu alți profesioniști din industria de retail, schimb de experiențe și creează conexiuni valoroase.

    „Vă aducem în primul rând al transformării în retail cu această conferință! Tehnologiile de vârf transformă experiența clienților și redefinesc peisajul retailului. În final, vor câștiga cei care reușesc pe lângă experiența plăcută de shopping să dezvolte și conexiuni emoționale cu clienții, construind loialitate față de brand într-un mediu competitiv.”, punctează Marta Ușurelu, owner Biz.

    Înscrierile se pot face online la adresa www.retailrevolution.ro/inscriere, iar agenda completă poate fi consultată la adresa https://retailrevolution.ro/program.

    Proud Partner Retail Revolution este Kaufland România. Parteneri sunt Glovo, Syscom Digital și Leroy Merlin. Coffee partner: 5 to go. Sparkling partners: AQUA Carpatica și Domeniile Sâmburești.

    Mai multe informații despre evenimentele Biz din perioada următoare puteți găsi pe https://www.revistabiz.ro/evenimente

    Publicitate