septembrie26 , 2023

    Sandy Hook Promise – Back-to-School Essentials

    Similare

    Primul reality show din SoMe continuă în Banat: Treasure Games in Banat

    Primul reality show transmis în social media se pregătește...

    Top Social Brands 2023

    Biz, prima revistă de business a României, prezintă ediția...

    BIZ SUSTAINABILITY AWARDS, pe 28 iunie, la Apolo 111

    BIZ SUSTAINABILITY AWARDS  premiază, pe 28 iunie, excelența și...

    Share

    Până acum, 25 de districte școlare din Statele Unite au permis profesorilor să poarte arme în sălile de clasă pentru a-i apăra pe elevi. Împușscăturile din școli au devenit o problemă reală amplificată de la un an la altul. În SUA problema este din ce în ce mai mare, în contextul în care sunt copii care au acces la armele părinților. Nu întâmplător pentru school shooting există o pagină dedicată pe Wikipedia, una a cărei lectură dă fiori. Dar și teme pentru brandurile responsabile și organizațiile care vor să schimbe statisticile din ce în ce mai alarmante. În acest context, în 2019, Sandy Hook Promise (ONG creat în Newtown, Connecticut, după tragedia produsă la Sandy Hook Elementary School pe 14 decembrie 2012) a prezentat o campanie cu ecouri puternice în întreaga lume: Back-to-School Essentials.

    Categoria: ONG
    Client: Sandy Hook Promise
    Agenția: BBDO New York
    Producția:
    Țara: SUA
    Lansare campanie: septembrie 2019

    Publicitate

    Articolul precedent
    Articolul următor