mai19 , 2024

    Profi extinde Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Alba

    Similare

    Share

    De joi, 30 martie, Alba Iulia, Sebeș și Aiud se alătură orașelor în care magazinele Profi găzduiesc Raftul cu Bunătăți Locale, județul Alba fiind al doilea din acest an în care Profi implementează acest program.

    Zilnic, produse delicioase și sănătoase de la peste douăzeci de producători locali ajung la raft, în funcție de sezonalitate.  Brânzeturile și specialitățile din carne preparate ca pentru propria familie, virșli după rețete tradiționale, dulceață, zacuscă și gemuri din fructe culese din ogradă, miere curată, produse lactate, uleiuri presate la rece, vinuri și sucuri naturale sau dulciuri gătite cu drag, toate provin dintr-o gospodărie sau cooperativă din Alba.

    „Considerăm că este valoros să contribuim la păstrarea tradițiilor culinare ale acestei țări și de aceea încurajăm producătorii locali, făcându-le loc în magazinele noastre unde nu doar că sunt bineveniți, dar îi și susținem să își vândă produsele fără a le impune o  cantitate minimă sau să se adapteze la producția de masă,” declară Gaetan Pacton, directorul general al rețelei de retail Profi. „Mai mult decât atât, înțelegând cât de limitate le sunt resursele, le preluăm noi marfa direct de acolo unde o produc și o aducem în magazine, oferindu-le inclusiv sprijin pentru ambalare și promovare.”

    În fiecare zi, Raftul cu Bunătăți Locale își întâmpină clienții la Profi Super, în Alba Iulia la adresa Calea Moților Nr. 1, în Aiud pe Str.Transilvaniei Nr.26 și în Sebeș la Profi City din B-dul Lucian Blaga Bl.1A.

    Comunitatea locală economisește acum și timp și bani, timp în care, cumpărând de la producătorii locali contribuie la susținerea lor și la păstrarea meșteșugului gastronomic specific zonei. Acesta este și motivul pentru care produsele sunt puse la vânzare în cantități limitate și doar în magazine selectate. Accentul este pus pe prospețimea și producția artizanală specifică fiecărei localități sau zone în care apar produse pe Raftul cu Bunătăți Locale.

    „Profi este cel mai mare angajator privat din România, dar și un nume în care românii își pun încrederea atunci când vine vorba de alimentele pentru mesele lor. În mod natural, ne implicăm în comunitate și susținem în mod concret  micii producători și furnizorii naționali, dar mai ales consumatorii, ei bucurându-se în magazinele noastre de un preț bun și de cea mai bună calitate. Punem suflet în România pentru că România la care visăm e construită cu sufletul. La fel sunt și  inițiativele acestor oameni harnici și pricepuți care pregătesc bunătăți la ei în gospodărie sau în cooperative. Raftul cu Bunătăți Locale este modul în care Profi ajută acești producători, care gătesc ca pentru propria familie, să poată ajunge la cât mai multe familii din România. Nu este un proiect cu o miză economică pentru noi, ci unul în care punem suflet pentru a construi alături de comunitate viitorul în care vrem să trăim cu toții: cu oameni buni, mâncare sănătoasă și vecini care împart tot ce este mai bun”, a declarat Călin Costinaș, Director General adjunct Profi, la evenimentul de lansare din Alba.

    Primul Raft cu Bunătăți Locale a fost prezentat de Profi în septembrie 2022 la Festivalul de la Apoș, fiind urmat de introducerea lui în magazine din Cluj și Dâmbovița. Alba este al doilea județ, după Bistrița, în care programul este implementat în acest an. În 2023, Profi își propune să aducă Raftul cu Bunătăți Locale cu specialități din carne, conserve, lactate, ouă, panificație, pește, produse apicole, legume și fructe în 10 zone ale țării și să reunească cel puțin 150 de producători locali.

    Profi, retailer creat și dezvoltat în România

    Cu 28.000 de angajați în 1.654 de magazine proprii si Partener prezente în 795 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.

    Publicitate