aprilie23 , 2024

    Future Trends Festival, la București pe 29 mai

    Similare

    Share

    Biz organizează luni, 29 mai, de la ora 10:00, la Grand Hotel Bucharest, unul dintre cele mai așteptate evenimente dedicate tendințelor din marketing: Future Trends Festival.

    Pe parcursul zilei vor fi prezentate și analizate tendințele care au cele mai mari șanse să producă rezultate în viitorul apropiat și care sunt aplicabile inclusive pieței românești. Specialiști în comunicare, reprezentanți din agenții, oameni de marketing, de vânzări, influenceri, dar și manageri preocupați de tehnologie și pregătiți să inoveze sunt așteptați pe 29 mai, la Grand Hotel Bucharest, pentru Future Trends Festival.

    “Cei care vor să fie primii, să-și crească și dezvolte afacerile, au nevoie de o viziune clară dar și de insight-uri pe care să se poată baza. La Future Trends aducem oamenii care știu să explice și să prezinte cum va arăta viitorul în marketing. Ne uităm la tendințele globale, regionale și locale, dar mai ales vorbim despre tendințele aplicabile business-urilor din România”, explică Marta Ușurelu, owner Biz.

    Future Trends va avea loc exclusiv în format fizic, iar participarea în sală se poate face după rezervarea online prin intermediul platformei Heme.

    Între speakerii confirmați se numără:

    • Mih Lovin, Founder, Squad Influencers
    • Andreea Lupu, Strategy & Innovation Director, Starcom
    • Alexandra Caciur, Marketing Lead, Publicis Groupe România
    • Alecsandra Popa, Senior copywriter, Leo Burnett
    • Adrian Păsărică, Head of Marketing, Orkla Foods România
    • Irina Savu, Data Intelligence Director, Leo Burnett
    • Andrei Dunuță, Fondator „Arta de a NU vinde” & SPEAKINGS
    • Adrian Băzăvan, Consilier Relații Internaționale, Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării & Fondator  Cred în România
    • Mihai Morar, Fain & Simplu și Radio ZU
    • Ciprian Susanu, Owner, Dare Digital
    • Radu Constantin, Actor & Director, Strategy & Marketing Specialist
    • Laura Savu, Head of Social Media, Untold, Neversea și Massif
    • Narcis Coste, Founder, shortclips.ro
    • Valentin Lăzureanu, Innovation Strategist, Cheil Centrade
    • Roxana Memetea, Managing Partner, DDB Romania & Tribal Worldwide Romania
    • Victor Kapra, jurnalist, Civilization

    Programul complet Future Trends este disponibil pe site-ul https://futuretrends.ro. Participarea în sală, la Grand Hotel Buchraest, luni, 29 mai, se poate face după rezervarea online prin intermediul platformei Heme.

    Evenimentul va fi prezentat de Toader Păun și va fi disponibil sub forma unor rezumate text și video și pe platformele online Biz.

    Proud partner: Glo

    Partners: DATAiNTELIGENCE Powered by Publicis Groupe România, Siviero Maria, Arta de a NU vinde by SPEAKINGS

    Logistic partner: Curiera

    Supported by: Grand Hotel Bucharest, OVN, Hosterion, mediaTRUST

     

    Despre Biz Agency

    Businessul Biz Agency înglobează revistele Biz și  Haute Culture Magazine by Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.

    Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.

    Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.

    Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.

    Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.

    Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.

    Mai multe informații sunt disponibile pe www.revistabiz.ro.

    Publicitate