Super Bowl nu mai este de mult timp doar finala Ligii Naționale de Fotbal ci și finala publicității mondiale. Cu cele mai mari costuri pentru difuzarea unui spot, creativii se între în pregătirea momentului de atenție maximă. Până duminică, 12 februarie, când este Super Bowl, brandurile americane încep să pregătească terenul. Marca de balsam de rufe Downy Unstopables (în România prezentă ca Lenor Unstopables) a lansat ”Mystery Celebrity’s Journey”, unde o vedetă misterioasă, acoperită de un hoodie, testează promisiunea de 12 săptămâni de parfum persistent din partea Downy Unstopables. Fiecare nouă săptămână și fiecare nou TVC completează povestea cu experiențe. Campania TV este legată de un site unde pot fi comandate free samples (doar în SUA).
Primele trei TVC Downy Unstopables:
Downy Unstopables Super Bowl: I’m Not Doing It Yet
Downy Unstopables Super Bowl: Visit from Nana
Downy Unstopables Super Bowl: Try It For Yourself
Categoria: Detergent
Client: Downy (Lenor în Europa, Rusia și Japonia; marcă de balsam de rufe din portofoliul Procter & Gamble)
Agenția: Saatchi & Saatchi
Producția: Harbor, Arcade, Pickle, Platinum Rye Entertainment, Biscuit
Țara: SUA
Lansare campanie: 12 decembrie 2022