martie28 , 2023

    Downy Unstopables Super Bowl: I’m Not Doing It Yet

    Similare

    Black Sea FooDignity este noua denumire a Asociației Adi Hădean

    Asociația Adi Hădean se extinde cu parteneriate internaționale și...

    June Communications preia comunicarea pentru SIGNAL IDUNA

    Agenția de marketing și comunicare June Communications a preluat,...

    Campanii #demilioane, văzute pe PaginadeMedia.ro

    Din această săptămână, Campanii #demilioane devine un podcast video...

    Share

    Super Bowl nu mai este de mult timp doar finala Ligii Naționale de Fotbal ci și finala publicității mondiale. Cu cele mai mari costuri pentru difuzarea unui spot, creativii se între în pregătirea momentului de atenție maximă. Până duminică, 12 februarie, când este Super Bowl, brandurile americane încep să pregătească terenul. Marca de balsam de rufe Downy Unstopables (în România prezentă ca Lenor Unstopables) a lansat ”Mystery Celebrity’s Journey”, unde o vedetă misterioasă, acoperită de un hoodie, testează promisiunea de 12 săptămâni de parfum persistent din partea Downy Unstopables. Fiecare nouă săptămână și fiecare nou TVC completează povestea cu experiențe. Campania TV este legată de un site unde pot fi comandate free samples (doar în SUA).

    Primele trei TVC Downy Unstopables:

    Downy Unstopables Super Bowl: I’m Not Doing It Yet

    Downy Unstopables Super Bowl: Visit from Nana​

    Downy Unstopables Super Bowl: Try It For Yourself​

    Categoria: Detergent
    Client: Downy (Lenor în Europa, Rusia și Japonia; marcă de balsam de rufe din portofoliul Procter & Gamble)
    Agenția: Saatchi & Saatchi
    Producția: Harbor, Arcade, Pickle, Platinum Rye Entertainment, Biscuit
    Țara: SUA
    Lansare campanie: 12 decembrie 2022

    Publicitate

    Articolul precedent
    Articolul următor