septembrie26 , 2023

    Cadbury 5 Star – Mush Detector

    Similare

    Primul reality show din SoMe continuă în Banat: Treasure Games in Banat

    Primul reality show transmis în social media se pregătește...

    Top Social Brands 2023

    Biz, prima revistă de business a României, prezintă ediția...

    BIZ SUSTAINABILITY AWARDS, pe 28 iunie, la Apolo 111

    BIZ SUSTAINABILITY AWARDS  premiază, pe 28 iunie, excelența și...

    Share

    Ziua Îndrăgostiților este minunată pentru cei care și-au găsit jumătatea, dar și o perioadă delicată pentru cei care sunt singuri și sunt înconjurați doar de oameni care-și arată afecțiunea în public. Cadbury 5 Star, un brand de ciocolată – asociată natural cu dragostea – lansează o campanie curajoasă în India: detectorul de cupluri și gesturi de afecțiune în public.

    Aplicația Cadbury 5 Star – Mush Detector rulează în browserul telefonului și este activă doar pe teritoriul Indiei iar pentru participare este necesar un număr local de telefon.

    Categoria: FMCG
    Client: Cadbury 5 Star / Mondelez International
    Agenția: Ogilvy India
    Producția:
    Țara: India
    Lansare campanie: februarie 2023

    Publicitate