decembrie6 , 2023

    Agenția Bad Habits face social media pentru OLX România

    Similare

    Coca Cola de sărbători 2023 – The World Needs More Santas

    „The World Needs More Santas” este campania pentru Crăciun...

    Topul brandurilor românești în 2023

    Cel mai așteptat top al brandurilor românești, realizat de...

    Muzica inspiră. Inspirație pentru muzicieni prin Concursul Internațional “REMEMBER ENESCU”

    Sâmbătă au fost desemnați, la Timișoara, câștigătorii Concursului Internațional...

    Share

    Agenția de advertising Bad Habits a început colaborarea cu OLX, cea mai mare platformă de vânzare-cumpărare din România, în urma unui pitch organizat în 2022, la care au participat 3 agenții. Parteneriatul dintre Bad Habits și OLX vizeză dezvoltarea strategiei digitale și crearea de content pe TikTok, Instagram, Facebook și new channels.

    OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, cu peste 4 milioane de anunțuri active și o medie lunară de peste 12 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Pe OLX se găsește o gamă largă de categorii printre care electronice și electrocasnice, mașini, proprietăți imobiliare, obiecte de vestimentație sau pentru casă și grădină. Platforma se poate accesa atât de pe desktop, cât și din aplicațiile mobile pentru iOS, Android.

    Publicitate